Атомдық микробөлшектердің толқындық қасиеттерін оқыту дидактикасын жетілдіру

Авторы

  • K.M. Mukashev НИИЭТФ, Казахский национальный университет имени аль-Фараби, Казахстан, г. Алматы
  • M.Ye. Aliyeva Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
        83 32

Ключевые слова:

оқыту дидактикасы, көрнекілік, атомдық бөлшектер, де Бройл толқыны, зертханалық қондырғы

Аннотация

Физиканы оқыту дидактикасының міндеті – баяндалатын әрбір физикалық құбылыстың мағынасын оқушыға мейлінше түсінікті тілде жеткізу. Құбылысты эксперимент арқылы дәлеледеу немесе тәжрибе жүзінде көрсете білу және тәжрибені білім алушының өзінің орындауы – білім беру дидактикасының негізгі көрсеткіші – көрнекілікті жүзеге асырғаны. Ма-қаланың міндеті – дидактиканың осы басты қағидасының орындалуын атомдық микробөл-шектердің корпускулалық – толқындық қасиеттерін көрнекі түрде бейнелеу арқылы көрсету. Сол үшін электролитте үдемелі қозғалыста болатын мыс иондары өлшемі мейлінше кіші саңлау арқылы өткізіледі. Иондардың толқындық қасиеттері де Бройль теориясына сәйкес, олардың дифракцияға ұшырауы нәтижесінде экранда туындайтын ионография арқылы бейнеленеді. Ионографиялық көріністі талдау нәтижесінде микробөлшектер үшін де Бройль толқын ұзындығы табылады. Зерттеу жұмыстары арнайы жасалған баламасы жоқ үлгідегі зертханалық қондырғымен жүргізіледі.

Библиографические ссылки

1 O.M. Bojarkin, Vvedenie v fiziku `elementarnyh chastits (Moscow: KomKniga, 2010), 264 p. (in russ).

2 A. Gaaz, Volny materii i kvantovaja mehanika (Moscow: KD Librokom, 2014), 168 p. (in russ).

3 L.D. Landau, Teoret.fizika v 10 tomah Kvantovaja mehanika (nereljativnaja teorija) t.3. (Moscow: Fizmatlit, 2012), 800 p. (in russ).

4 R.A. Anov, Fizicheskaja real'nost' i poznanie (M.: Krasand, 2014), 528 p. (in russ).

5 Arteha S.N. Osnovanija fiziki. (M.: Lenand., 2015), 208p. (in russ).

6 Feynman R. QED the Strange Theory of Light and matter, (Penguin Edition, 1990), 84 p.

7 Thomson G. P. Nature. 119 (3007), (1927).

8 A.Einstein Zur Quantentheorie der Strahlung, Physicalische Zeitschrift. 18: 121–128. Translated in ter Haar, D. The Old Quantum Theory. (Pergamon Press, 1967), pp. 167–183.

9 J.P.McEvoy and Oscar Zarate Introducing Quantum Theory. Totem Books, pp. 110–114, (2004).

10 Louis de Broglie, Foundations of Physics, 1(1), (1970).

11 R.B. Doak, R.E. Grisenti, S. Rehbein, G. Schmahl, J.P. Toennies and Ch. Wöll, Physical Review Letters, 83 (21), 4229–4232, (1999).

12 F. Shimizu. Physical Review Letters, 86 (6), 987–990, (2000).

13 Ju.M. Grigor'ev, I.S. Kychkin, Fizika atoma i atomnyh javlenij (Moscow: Fizmatlit, 2015), 368 p. (in russ).

14 F. Shimizu, Physical Review Letters. 86 (6), 987–990, (2000).

15 D. Kouznetsov and H. Oberst, Optical Review, 12 (5), 1605–1623, (2005).

16 H. Friedrich, C. Jacoby and G. Meister, Physical Review A, 65 (3), 032902, (2002).

17 P. Cladé, Ch. Ryu, A. Ramanathan, K. Helmerson and D. William, Physical Review Letters, 102 (17), (2008).

18 D. Kouznetsov, H. Oberst, K. Shimizu, A. Neumann, Y. Kuznetsova, J.-F. Bisson, K. Ueda and S.R.J. Brueck, Journal of Physics B, 39 (7), 1605–1623, (2006).

19 M. Arndt, O. Nairz, J. Voss-Andreae, C. Keller, G. van der Zouw and A. Zeilinger, Nature, 401 (6754), 680–682, (1999).

20 S. Eibenberger, S. Gerlich, M. Arndt, M. Mayor l and J. Tüxen, Physical Chemistry Chemical Physics, 15 (35), 14696. (2013).

21 R. Resnick and R. Eisberg, Quantum Physics of Atoms, Molecules, Solids, Nuclei and Particles (2nd ed.). (New York: John Wiley & Sons., 1985).

22 Z.Y. Wang, Optical and Quantum Electronics, 48 (2), (2016). doi:10.1007/s11082-015-0261-8.

23 A. Holden, Stationary states (New York: Oxford University Press, 1971).

Загрузки

Как цитировать

Mukashev, K., & Aliyeva, M. (2017). Атомдық микробөлшектердің толқындық қасиеттерін оқыту дидактикасын жетілдіру. Вестник. Серия Физическая (ВКФ), 63(4), 61–68. извлечено от https://bph.kaznu.kz/index.php/zhuzhu/article/view/563

Выпуск

Раздел

Методика преподавания физики в высшей школе

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)