оғары қысымды реактивті ағыншаның бүрку және тұтануын модельдеу
DOI:
https://doi.org/10.26577/RCPh.2023.v86.i3.08Кілттік сөздер:
қысым, реактивті отын, жану, бүрку, тұтану, модельдеуАннотация
Аталған жұмыс заманауи жану физикасы көзқарасы тұрғысынан жоғары турбуленттіліктегі жоғары қысымды реактивті сұйық отынның бүрку, тұтану және жануын компьютерлік модельдеу мәселесіне бағытталады. Әсерлесетін отындардың жануы барысында өтетін физика-химиялық процестерді мұқият зерттеудің қажеттілігі түрлі техникалық құрылғылардың жұмыс тиімділігіне қойылатын талаптардың артуымен, тұтануды болжау дәлдігімен, жану жылдамдығымен негізделеді және қоршаған ортаны қорғау бойынша заманауи экологиялық талаптармен анықталады.
Сандық модельдің көмегімен жоғары қысымда бүркілген реактивті отынның (гептан) бүрку, тұтану және жану процестері зерттелінді. Сандық модельдеу әдістері арқылы температуралық алау профильдері, тотықтырғыш пен жану өнімдерінің () концентрацияларының жану кеңістігінде таралуы анықталды. Гептан үшін бастапқы қысымның тиімді мәні анықталды. Аталған жұмыста келтірілген есептеуіш тәжірибелердің практикалық құндылығы алынған нәтижелердің жануға негізделген түрлі реактивті техникалық құрылғыларды жобалауда қолданылатындығымен анықталады. Олар бірмезгілде процесті оңтайландыру, отынның жану тиімділігін арттыру және зиянды заттардың шығынын азайту сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.
Библиографиялық сілтемелер
Ch. Poinssot, et al., Energy, 69, 199-211 (2014).
H. Naser, Energy, 89, 421-434 (2015).
Data of an independent information and consulting company Enerdata, 2021. https://www.enerdata.net/
M. Beketayeva, et al., High Temp., 53, 751-757 (2015).
A. Askarova, et al., Thermophys. Aeromechanics, 26, 925-937 (2019).
A. Askarova, et al., Bulg. Chem. Commun., 50, 68-77 (2018).
N. Mazhrenova, et al., Bulg. Chem. Commun., 48, 229-235 (2016).
A. Askarova, et al., Int. J. Mech., 10, 249-255 (2016).
A. Dubovas, et al., Aviation, 25, 65-72 (2021).
J. Shengxi, et al., Int. J. Turbo Jet Engines, 37, 31-39 (2017).
H. Wang, et al., Fuel, 227, 457-468 (2018).
W. Fang, et al., Fuel, 160, 446-457 (2015).
P. Safarik, et al., J. Appl. Comput. Mech., 12, 127-138 (2018).
M. Gorokhovski, et al., Fluid Dyn. Res., 41, 035509 (2009).
M. Gorokhovski, et al., Int. J. Heat Fluid Flow, 25, 875-883 (2004).
Ch. Peskin, et al., J. Comput. Phys., 10, 252-271 (1972).
A.A. Amsden, et al., Los Alamos, 160 (1989).
Sh. Ospanova, et al., J. Eng. Appl. Sci., 10, 90-95 (2015).
S. Bolegenova, et al., Rec. Contr. Phys., 80, 62-71 (2022).
S. Bolegenova, et al., J. Eng. Appl. Sci., 13, 4054-4064 (2018).
S. Apte, et al., Int. J. Multiph. Flow, 29, 1503–1522 (2003).
V. Messerle, et al., Rec. Contr. Phys., 75, 62-71 (2020).
S. Bolegenova, et al., Int. J. Mech., 10, 320-325 (2016).