Радиотехникалық пәндерді зерттеуге арналған цифрлық білім беру платформасын әзірлеу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/RCPh.2022.v82.i3.10
        177 73

Кілттік сөздер:

цифрлық білім беру платформасы, , виртуалды зертхана, спутниктік радиомониторинг, қашықтан қол жеткізу, клиент-сервер архитектурасы, Unity3D, Leap Motion

Аннотация

Интерактивті оқыту мүмкіндіктері бар цифрлық білім беру платформасының көмегімен шешілетін негізгі міндеттер білім алудың қашықтан процесі, оқу материалдарына тұрақты қолжетімділікті қамтамасыз ету және оқушылардың үлгерім деңгейін бақылау болып табылады. Бұл жұмыста аса жоғары жиілікті (АЖЖ) және өте жоғары жиілікті (ӨЖЖ) диапазондарының заманауи радиожүйелерін қашықтықтан зерттеуге арналған цифрлық білім беру платформасын әзірлеу қарастырылған. Әзірленген платформаның архитектурасы – клиент-сервер. Сервер бөлігі жиналған зертханалық нәтижелер туралы мәліметтер базасын қамтиды, ал клиент бөлігі қажетті ақпаратты көрсетуге және шығаруға жауап береді. Білім беру платформасының құрамына кіретін виртуалды зертханалық жұмыстардың тізімі, сондай-ақ виртуалды зертханада қолданылатын құрылғылар мен өлшеу құралдары ұсынылған. Unity 3D қосымшаларын әзірлеу құралын қолдана отырып, қашықтан қол жетімділікпен зертханалық жұмысты жүзеге асырудың мысалы келтірілген. Бұл цифрлық білім беру платформасын Халықаралық ақпараттық технологиялар университетінің радиотехникалық пәндерді оқу процесінде «Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» білім беру бағдарламасының студенттері пайдаланады. Оқу процесінде виртуалды зертханалық жұмыстарды қолдану нақты қымбат жабдықты ауыстыруға, сондай-ақ оқытудағы практикалық дағдыларды бекітуге мүмкіндік беретіні көрсетілген.

Библиографиялық сілтемелер

1 M. West and S. Vosloo, UNESCO policy guidelines for mobile learning, (UNESCO, 2013), 41 p.

2 N.A. Kamrozzaman, J. Badusah, W.M. and Ruzanna, Educ Inf Technol, 25, 3035-3047 (2020).

3 S. Bourekkache and O. Kazar, Int. J. Inf. Commun. Technol. Educ., 16 (2), 36-46 (2020).

4 M.J. Lötter, and J. Lorette, J. Teach. Travel Tour., 20, 347-363 (2020).

5 E. Aydin, and N. Cagiltay, Comput. Appl. Eng. Educ., 20 (4), 634–645 (2010).

6 L. Juan-Llacer, et.al., Comput. Appl. Eng. Educ., 27, 13-28 (2019).

7 V.Ju. Savickij, et.al.,, Sozdanie virtual'noj laboratornoj raboty po discipline Jelektromagnitnye polja i volny”, Sovremennoe obrazovanie: problemy vzaimosvjazi obrazovatel'nyh i professional'nyh standartov, 113-115 (2016). (In Russ.).

8 L.F. Zapata-Rivera, and C. Aranzazu-Suescun, IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, 15 (2), 105-112 (2020).

9 Y. Daineko, et.al., Using new technologies in teaching courses on modern radio systems of the information transmission, EDULEARN 13th Intern. Conf. on education and new learning technologies, 6274-6279 (2021).

10 Y. Daineko, et.al., Development of virtual laboratory work on the base of Unity game engine for the study of radio engineering disciplines, Intern. Conf. on Augmented Reality, Virtual Reality and Computer Graphics, Springer, Cham, 419-427 (2021).

Жүктелулер

Как цитировать

Daineko, Y., Ipalakova, M., Aitmagambetov, A., Kulakayeva, A., Kozhakhmetova, B., & Tsoy, D. (2022). Радиотехникалық пәндерді зерттеуге арналған цифрлық білім беру платформасын әзірлеу. ҚазНУ Хабаршысы. Физика сериясы, 82(3), 71–78. https://doi.org/10.26577/RCPh.2022.v82.i3.10

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания физики в высшей школе

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають