ЖОО студенттерінің техникалық құзыреттіліктерін қалыптастырудың дидактикалық шарттары

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/RCPh.2023.v86.i3.09
        171 124

Кілттік сөздер:

техникалық құзыреттер, физика, кәсіби-бағдарлы оқыту, студент, инженер, университет, дәріс, техникалық құзыреттер, физика, кәсіптік оқыту, студент, инженер, университет, дәріс, сабақ.

Аннотация

Бұл жұмыста студенттердің болашақта кәсіби тапсырмаларды орындау процесінде аса қажетті және маңызды болып табылатын техникалық құзыреттерін қалыптастыру мақсатында «Электр энергетикасы» білім беру бағдарламасының студенттеріне физика пәнінен кәсіби-бағытталған оқытуды (КБО) ұйымдастыру мәселесі қарастырылған. Мақалада жоғары оқу орындар студенттерінің техникалық құзіреттілігін қалыптастыру мен дамытудың дидактикалық шарттары, электроэнергетикаға баса назар аудара отырып физика тақырыбына кәсіби бағытталған дәріс үлгісі, техникалық мазмұндағы студенттің өзіндік жұмысына арналған тапсырмалар берілген. Дәріс материалын бекіту үшін қажетті механика бөлімінің қарастырылған тақырыбы бойынша таңдалған зертханалық жұмыстар көрсетілген. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруға – студенттерді тиімді, мазмұнды, ең бастысы – студенттің кәсіби бағытталған ғылыми-зерттеу жұмысына баулуға ерекше көңіл бөлінеді. Физикадан КБО ұйымдастырудың тиімділігі көрсетілген.

Библиографиялық сілтемелер

G.L. Gabdullina, G.K. Nauryzbaeva, E.O. Kutkeldieva, Abai Kazakh National Pedagogical University Bulletin scientific journal, 2 (2019) (in Kaz.).

B. Hasanuly, Herald АРSК, 2, 25-29 (2016). (in Russ.).

Sh. Taubayeva, Pedagogy and Psychology, 2 (31), 12-18 (2017). (in Russ.).

L. Martin, Developing entrepreneurial competencies-an action-based approach and classification in education, (Licentiate Thesis, Report number L2013:070. © Martin Lackéus, 2013).

L.А. Borisova Development of technical competences of students based on information technologies of education, Abstract of dissertation for the degree of candidate of pedagogical sciences, (Kazan, 2006). (in Russ.).

N.V. Ageeva, Development of a model of technical competence, (Personnel Business, Moscow, 2004). (in Russ.).

L.H. Mazhitova, A.I. Kenzhebekova, Vestnik APNK, 1, 59 (2011). (in Russ.).

G.K. Nauryzbayeva, G.V. Revalde, Journal of Educational Sciences, 4, 47-54 (2019). (in Russ.).

K. Yessenamanova, et al., Practice-oriented education in universities: Opportunities and challenges, Intern. Multidisc. Scientific GeoConf. Surveying Geology and Mining Ecology Management, SGEM, 837–844 (2020).

A.В. Zvezdova, Innovative pedagogical technologies: Active training, (Мoscow, Science, 2012), 104 p. (in Russ.).

I.A. Zimnyaya, Internet‒ zhurnal «Eidos», (2006), Retrieved from: http://www.eidos.ru/journal/2006/0505.htm2 23.11.2018). (in Russ.).

I.V. Robert, Shkola Press, 4, 112-140 (2004). (in Russ.).

G.K. Nauryzbayeva, G.L. Gabdullina, Rec.Contr.Phys., 4 (83), 81-87 (2022). (in Russ.).

Sh. Zhussipbekova, G. Alimbekova, et al., Computer Applications in Engin. Education, 31 (3), 574-582 (2023).

V.B. Rystygulova, A.K. Zhaksylykova, Bulletin of KazNPU "Physical and Mathematical Sciences", 2(70), 194–198 (2020). (In Kaz.).

Zh.M. Bitibaeva, D.M. Nasirova, et al., Scientific and Methodological Journal. Pedagogy is not psychology, 1(50), 172-181 (2022). (in Russ.).

I. Bilgin, E. Šenocalk, M. Sözbilir, Eurasia J. of Math., Science & Technology Education, 5(2), 153-164 (2009).

I. Koponen, I. Nousiainen, International Journal of Science and Mathematics Education, 11(2), 325-357 (2013).

https://7kun.kz/aza-standa-y-balama-energiya-k-zderi-zhel-energiyasy/ - – Қазақстандағы балама энергия көздері: жел энергиясы (in Kaz.).

D.M. Nasirova, Sh.I. Khamraev, et al., Bulletin of Science and Education, 8 (111). Part 1 (2021). (in Russ.).

W.C. Byham, Development Dimensions International, 1, 39-47. (2016)

Жүктелулер

Как цитировать

Nauryzbayeva, G. ., Gabdullina, G. ., & Rystygulova , V. (2023). ЖОО студенттерінің техникалық құзыреттіліктерін қалыптастырудың дидактикалық шарттары. ҚазНУ Хабаршысы. Физика сериясы, 86(3), 77–84. https://doi.org/10.26577/RCPh.2023.v86.i3.09

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания физики в высшей школе

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають