Заманауи білім берудегі жаңа инфокоммуникациялық технологиялардың рөлі
DOI:
https://doi.org/10.26577/RCPh.2021.v77.i2.08Кілттік сөздер:
виртуалды зертхана, толықтырылған шындық, виртуалды шындық, 3D модельдеу, Unity3D, С# (CSharp)Аннотация
Соңғы 15 жылдағы технологиялық жетістіктер білім беру мен кадрларды даярлауды қайта құру арқылы қазіргі қоғамға үлкен үлес қосты. Компьютерлер мен Интернет мұғалімдер мен студенттерге жұмыс істеуге, оқуға және бір кездері мүмкін емес ақпарат алуға мүмкіндік береді. Білім беру саласындағы соңғы және сонымен бірге ең қызықты технологиялық әзірлемелердің бірі – білім беру мүмкіндіктерін кеңейту үшін виртуалды шындықты (VR) және толықтырылған шындықты (AR) пайдалану болып табылады. Виртуалды шындық және толықтырылған шындық пайдаланушыларға нақты немесе қиялдағы компьютерлік орталармен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, VR пайдаланушыларға үш өлшемді кеңістікте визуалды, есту, тактильді, иіс пен дәм кірістерін алуға мүмкіндік береді.
Нәтижесінде авторлар виртуалды эксперимент жүргізу мүмкіндігі бар виртуалды зертхананы іске асырды, оған орта мектеп бағдарламасының физикасы бойынша практикалық және теориялық тапсырмалар, сондай-ақ анимациялар жиынтығы енгізілді. Виртуалды электрондық зертхананы әзірлеу кезінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің икемді әдіснамасы, компьютерлік модельдеу және объектіге бағытталған бағдарламалау әдістері қолданылды. Виртуалды шындық құрылғысы ретінде кеңістіктегі қол мен саусақ қимылдарын бақылауға арналған және адам-компьютерлік өзара әрекеттесу үшін қолданылатын Leap Motion қозғалыс контроллері таңдалды. Мақалада UML қосымшамен жұмыс істеуге және өзара әрекеттесуге арналған әрекеттер кестесі берілген. Әзірлеу платформасы ретінде WORA (write once, run anywhere) жұмыс принципін жүзеге асыратын Unity 3D кросс-платформалық ортасы таңдалды. Осы қағидаттың арқасында бір рет жазылған қосымшаны дербес компьютерлер, мобильді құрылғылар, аралас шындық шлемдері және басқа да көптеген платформалар үшін жинауға болады. Leap Motion қозғалыс контроллері виртуалды шындық құрылғысы ретінде пайдаланылды. Қосымшаның функционалдығы C # бағдарламалау тілінде жазылды. Графикалық модельдер Substance Painter көмегімен жасалды. Әзірленген қосымшаны орта және мамандандырылған мектептердің жоғары сынып оқушылары, жоғары оқу орындарының техникалық мамандықтарының студенттері, сондай-ақ кез келген мүдделі пайдаланушылар пайдалана алады.
Библиографиялық сілтемелер
2 Y.A. Daineko, M.T. Ipalakova, Zh.Zh. Bolatov, Programming and Computer Software, 43(3), 161-171 (2017).
3 P. Milgram, A.F. Kishino, IEICE Transactions on Information and Systems, E77-D (12), 1321-1329 (1994).
4 S. Chi-Yin Yuen, G. Yaoyuneyong, E. Johnson, Journal of Educational Technology Development and Exchange (JETDE), 4(1) (2011).
5 https://hbr-russia.ru/innovatsii/tekhnologii/a24121 – How augmented Reality works, Harvard Business Review, January 28, 2018. (accessed 14.10.2020). (in Russ)
6 http://medical-graphics.org/projects/palpsim/ – Medical Graphics Research Group (accessed 14.10.2020).
7 https://www.electrictv.com/?p=13212 – MITK Pille, (accessed 01.10.2018).
8 B.E. Shelton, Current projects and the potential for classroom learning. New Horizons for Learning, 9(10) (2002).
9 https://www.botta-design.de/ – Daubit Programmierung Service GmbH (accessed 14.10.2020).
10 https://www.hpreveal.com/ – HP Reveal (accessed 01.10.2018).
11 http://questvisual.com/ – Google Quest Visual (accessed 14.10.2020).
12 G. Burdea, P. Coiffet, Virtual Reality Technology. 1st ed., (New York, John Wiley & Sons Ltd, 2003).
13 R. Earnshaw, M.A. Gigante, H. Jones, Virtual Reality Systems. 1st ed., (New York, Routledge, 1993).
14 R. Riener, M. Harders, Virtual Reality in Medicine, (Springer-Verlag, 2012).
15 https://unity3d.com/company – The leading platform for creating interactive, real-time content.