Техникалық университет жағдайында физика курсы бойынша СӨЖ ұйымдастыру
DOI:
https://doi.org/10.26577/RCPh.2022.v83.i4.09Аннотация
Мақалада ЖОО студенттерінің өзіндік жұмысын ұйымдастыруды жетілдіру жолдары көрсетілген. Инновациялық білім беру – пәнді ақпараттық қамтамасыз етудің барлық дидактикалық кешенінде соңғы ақпараттық технологияларды қолдану. Жоғары оқу орындарында физиканы оқытудың инновациялық моделі инфосфера түрлерінің бірі – өзара байланысты оқулықтар жүйесі және оқу қызметінің басқа құралдары (модульдік бағдарламалар, электронды дәрістер, әртүрлі әдістемелік құралдар) түрінде ұсынылған әдістемелік құрылымды ақпаратты қамтиды. Оқу-тәрбие процесінде студенттердің өзіндік жұмыстарының көлемін ұлғайту және рөлін күшейтудің жаңа жағдайында студенттер тиісті деңгейде тек әдістемелік ақпаратты алып, меңгереді. Материалды жүйелі түрде меңгеру үшін студентке айлар бойы жұмыс істеу қажет, оқу процесінің психологиялық ерекшеліктерін білетін және оқыту әдістемесін меңгерген білікті оқытушы ғана мұғалімдердің кәсіби білімін терең білімге айналдыру арқылы студенттің уақытын үнемдеуге көмектеседі.
Жұмыста физикадан аудиториялық, сыныптан тыс СӨЖ орындау түрлері мен кезеңдері, сонымен қатар студенттердің оқу жұмысының тиімділігі мен сапасын арттыру жолдары көрсетілген.
Библиографиялық сілтемелер
2. Nechaev, V.D., Verbitsky, A.A. (2010) Cherez kontekst – k modulyam: opyt MGGU im. M.A. Sholokhova. Higher education in Russia. [Through context - to modules: the experience of the Moscow state University. M. A. Sholokhova / V. D. Nechaev, A. A. Verbitsky / / Higher education in Russia] 6, 3-11 pp. (in Russian)
3. Mazhitova L.H., Nauryzbayeva G.K. (2010) On the problem of the formation of professionally-oriented competencies of undergraduate students of a technical college // Materials of the III Republican Scientific Practical Conference. рp. 74-76.
4. Baidenko, V.I. (2005) Kompetentnostnyy podkhod k proyektirovaniyu gosudarstvennykh obrazovatelnykh standartov vysshego professional’nogo obrazovaniya (metodologicheskiye i metodicheskiye voprosy): Methodicheskoe posobie / V.I. Baidenko – М.: Issledovatelskii centre problem kachestva podgotovki specialistov, M.: Issledovatelskii centre problem kachestva podgotovki specialistov. [Competence-based approach to the design of state educational standards of higher professional education (methodological and methodological issues): Methodical manual / V. I. Baydenko-M.: Research center for quality problems of training.], 114 p. (in Russian)
5. Khutorskoy, A.V. (2005) Tekhnologiya proyektirovaniya klyuchevykh i predmetnykh kompetentsiy. Retrieved from: Eidos Online Journal Access mode: http://eidos/journal/2005/1212.html [Technology of design of key and subject competences [Electronic resource] - Internet journal “Eidos” access Mode: http://eidos/journal/2005/1212.html (in Russian).
6. Bologna process: the search for a common European higher education systems (project TUNING) (2006). Pod nauch. red. prof. V.I. Baidenko. M., 211 p. [Bologna process: search for commonality of European higher education systems (TUNING project) / edited by dr. ped. s., prof. V.I. Baidenko] (in Russian)
7. Rossikhin, A.V., Izmagurova V.L. (2004) Lichnost v izmenennykh sostoyaniyakh soznaniya: v psikhoanalize i psikhoterapii. M.: Smysl, [Personality in altered States of consciousness: in psychoanalysis and psychotherapy. M.: Meaning], 554 p.
8. Verbitsky, A.A. (1991) Aktivnoye obucheniye v vysshey shkole: kontekstnyy podkhod. Method. guide. – Vyschaya shkola. p. 207 [Active learning in higher education: a contextual approach / / Methodical manual. – Higher school.] (in Russian)
9. Verbitsky, A. A. (2006) Kontekstnoye obucheniye v kompetentnostnom podkhode. Vysshayu shkola v Rossii, №11, 39-46 pp. [Contextual learning in the competence approach // Higher education in Russia. Higher education in Russia,] (in Russian).
10. Pedagogicheskiy slovar: uchebnoe posobie dlya studentov vysshikh uchebnykh zavedenii (2008) pod red. V.I. Zagvyazinsky, A.F. Zakirova, T.A. Strokova et al. M.: Publishing Center “Academiya”, [Pedagogical dictionary: textbook for students of higher educational institutions/ [V. I. Zagvyazinsky, A. F. Zakirova, T. A. Strokova, etc.]; edited by V. I. Zagvyazinsky, A. F. Zakirova. Moscow: Ed. center “ Academy»,] 352 p. (in Russian).
11. Khitryuk, V.V. (2014) Professionalnoye obrazovaniye, [Professional education] № 9, 127-130 pp. (in Russian).
12. Gustyakhina, V.P. (2009) Kontekstnyy podkhod v professional’noy podgotovke budushchikh uchiteley. Modern problems of science and education. M., [Contextual approach in professional training of future teachers // Modern problems of science and education. M.] № 2, 57-60 pp. (in Russian).
13. Verbitsky, A.A., Kalashnikov, V.G. (2011) Kontekst kak psikhologicheskaya kategoriya. Psychology Issues. [Context as a psychological category // Questions of psychology.] № 6, p. 9 (in Russian).
14. Verbitsky, A.A., Kalashnikov V.G. (2015) Ponyatiye «kontekst» v kategorialnom stroye psikhologicheskoy nauki. Pedagogy and Psychology of Education, [The concept of “context” in the categorical structure of psychological science // Pedagogy and psychology of education] №4, 90–99 pp. (in Russian).
15. Lavrentiev G.V., Lavrentieva, N.B., Neudakhina, N.A. (2009) Innovatsionnyye obuchayushchiye tekhnologii v professionalnoy podgotovke spetsialistov: an educational manual. Part 2. Barnaul: Publishing house of ASU, 18-28 pp. (in Russian).
16. Mazhitova L.H., Nauryzbayeva G.K. (2014) Information-activity training as a basis for organizing independent work of students // Vestnik AUPET. – Almaty, – no.3. рp.14-22.
17. Martin L. (2013) Developing entrepreneurial competencies-an action-based approach and classification in education. Licentiate Thesis, ISSN: 1654-9732. Report number L2013:070. © Martin Lackéus.
18. Verbitsky A. A. (2010) Kategoriya “kontekst” v psikhologii i pedagogike: monograph. M.: Logos, 300 p. (in Russian).
19. Verbitsky A.A. (2017) Teoriya i tekhnologii kontekstnogo obrazovaniya. – M. Moskovskii pedagogicheskii gosudarstvennyi universitet [Theory and technologies of contextual education. - Moscow: Moscow pedagogical state University] 268 p. (in Russian).